×

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

OUTSOURCING

Dynamics CRM | C# | SQL Server | .Net | JavaScript

Experti tehnici si de business

ASG furnizeaza servicii de consultanta si outsourcing software pentru companii din Europa, Statele Unite si Canada, mai ales pentru serviciile asociate implementarilor Microsoft Dynamics CRM. Specializarea noastra este obtinuta in proiecte mari, complexe, in care clientii ce detin Dynamics CRM doresc sa-si transforme business-ul si sa isi maximizeze rezultatele de pe urma folosirii aceste solutii.

servicii de outsourcing

Oferim servicii complete pentru Dynamics CRM, de la analiza de business, pana la dezvoltari aditionale, integrari si suport.

  • Instalare si configurare platforma CRM
  • Analiza de business
  • Realizare de procese, indicatori de performanta, grafice, dashboard-uri
  • Automatizare fluxuri de lucru
  • Migrare de la sisteme CRM vechi
  • Upgrade de la Dynamics CRM 4.0, 2011, 2013, 2015 catre ultimele versiuni de Dynamics CRM 2016 sau Dynamics 365
  • Instrumente de import de date
  • Interventie on-site sau de la distanta
  • Oferirea de resurse tehnice sau functionale pentru implementari

programare dynamics crm (xRM)

Integrare si sincronizare CRM cu sistemele de business existente in companie, dar si dezvoltare de solutii complete.

  • Customizare xRM
  • Integrare cu platforme Microsoft, dar si alte sisteme
  • Dezvoltare de portaluri publice sau intranet-uri
  • Dezvoltare de plug-in-uri si add-ons peste Dynamics CRM
  • Realizare de fluxuri custom
  • Pagini si formulare interactive - ASPX, JavaScript, jQuery
  • Dezvoltarea de aplicatii mobile, conectate cu Dynamics CRM

hosting, administrare si support pentru dynamics crm

Externalizati administrarea si gazduirea platformei CRM in centrul nostru de date din Romania, pentru a eficientiza costurile si a obtine un suport rapid, fara griji

  • Mentenanta si administrare
  • Migrare
  • Upgrade
  • Suport de nivel 1, 2 si 3, utilizand tichetele online si asistenta telefonica.
  • Training

Competențe

  • Power BI
  • C#
  • .Net
  • SQL Server
  • JavaScript
  • Dynamics 365

 

TOP