×

 

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

Servicii Dynamics CRM

Optimizarea arhitecturii enterprise

Ce veți obține?

  • Creșterea vitezei, performanței, scalabilității și securității implementării existente
  • Management al schimbărilor și al upgrade-ului la versiunile următoare, explicând impactul asupra arhitecturii

Customizare, dezvoltare & integrare

Ce veți obține?

  • Form-uri, rapoarte, dashboard-uri, entități, procese, design personalizat
  • Extensii de add-on-uri (dezvoltare de soluții la cerere)
  • Integrare cu alte software-uri
  • Migrare de date și integrare
  • Integrare de Web Services
  • Dezvoltare de Workflow-uri custom
  • Testare, Mentanță, Suport și Audit

Implementare

Ce veți obține?

  • Managementul complet al proiectului de implementare Dynamics CRM
  • Intervenție ”on-site” sau de la distanță
  • Resurse tehnice și functionale
  • Metodologie de asigurare a calității implementării
  • Managementul schimbărilor

Licențiere software

Ce veți obține?

  • Consiliere despre cum să licențiați corect și eficient soluția Dynamics CRM
  • Cele mai bune prețuri la închirierea de licențe
  • Oferte avantajoase la vânzarea licențelor
  • Multiple variante de licențiere.

Suport tehnic

Ce veți obține?

  • Suport tehnic pentru implementări noi sau existente ale Dynamics CRM,
  • Acces rapid la suport tehnic prin telefon, email și web
  • Experții CRM care vă vor oferi cele mai rapide și mai eficiente soluții la nevoile dumneavoastră.

Optimizați investiția făcută în Microsoft Dynamics CRM

ASG (Aleman Software Group) și-a construit o expertiză puternică în diferite industrii și domenii. Înțelegem foarte bine Dynamics CRM, industria în care activează clienții noștri, procesele lor de business, indicatorii de performanță, modul în care echipele de vânzări gândesc și acționează, precum și așteptarile clienților dumneavoastră.

Deoarece credem în flexibilitatea și adaptabilitatea soluției Dynamics CRM, utilizăm soluția pentru procesul de marketing și de vânzări, dar și pentru gestionarea concediilor angajaților și în alte departamente.

Experții noștri vă pot ajuta să obțineți maximum de rezultate din investiția făcută; venim și găsim soluții împreună cu dumneavoastră și cu echipele dumneavoastră, pentru a înțelege cerințele specifice și pentru a vă oferi cea mai bună variantă pentru implementarea cu succes a Dynamics CRM.

TOP