×

 

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM este soluția de business pentru managementul relațiilor cu clienții, care crește productivitatea oamenilor de vânzări și eficiența marketingului, prin instrumente de business intelligence, social media, standardizare de procese și familiaritatea utilizării. CRM-ul poate reduce costurile, crește profitabilitate prin organizarea și automatizarea proceselor de business care sunt centrate pe satisfacția și fidelizarea clienților, de la procesele de vânzare până la cele de asistență client, post-vânzare.

  • CREȘTEREA VÂNZĂRILOR
  • FIDELIZAREA CLIENȚILOR
  • HOSTING FĂRĂ GRIJI
  • PLATĂ LUNARĂ
  • UPGRADE INCLUS

Ce este un CRM?

Ce este un CRM și ce poate face pentru organizația dumneavoastră?

O soluție CRM vă poate ajuta să organizați mai bine echipele de vânzări, să realizați un forecast eficient și să răspundeți la întrebarea: 

Cât voi vinde anul acesta?

Un CRM vă poate ajuta să reduceți costurile, să creșteți profitabilitatea prin automatizarea și managementul proceselor din jurul clientului, care îi cresc satisfacția și care îl determină să cumpere mai mult. Soluțiile CRM susțin echipele de marketing și de asistență tehnică a clienților.

Eficiența în utilizare este atinsă și prin accesul în CRM cu ajutorul telefonului mobil. Compania noastră oferă asistență în utilizarea soluțiilor gratuite, dar vă poate oferi și plaftorme mobile performante, ușor de personalizat și de adaptat pentru utilizatorii CRM-ului dumneavoastră. Acestea se pot integra cu telefonul mobile, pentru apelarea directă a clienților, dar și cu instrumente de raportarea și social media. Sunteți interesați de soluții mobile?

De ce Microsoft Dynamics CRM?

Soluția CRM de la Microsoft se diferențiază de celălalte soluții de pe piață prin familiaritatea în utilizare, prin ușurința personalizării și a adaptabilității la procesele clienților. Dynamics CRM este soluția care se poate extinde pentru a acoperi și alte liniii de business, în afara celor de vânzări, marketing și relații cu clienții; resurse umane, achiziții sau management de proiect, Dynamics CRM poate acoperi cu succes nevoile acestor departamente.

Organizați eficient echipele de vânzări

Obțineți un avantaj strategic prin analiză rapidă și în timp real a oportunităților de vânzări și a competiției.

Soluția Microsoft Dynamics CRM oferă echipei de vânzări posibilitatea de a administra și de a partaja rapid informații esențiale de vânzări, pe mai multe dispozitive, pe mai multe canale, departamente și locații. În plus vă ajută să creșteți productivitatea oamenilor și să realizați vânzări mai bine țintite și mai rapid.

Creșterea productivității

Creșteți gradul de utilizare și adopția aplicației printr-o nagivare intuitivă și orientată pe proces, care asistă utilizatorul pas cu pas.

Obtineți vizibilitate asupra datelor din trecut și a celor din viitor, planificate cu clienții sau rezultate în urma activităților de marketing. Utilizând integrarea nativă cu Microsoft Outlook, echipa de vânzări va fi familiarizată cu CRM, inainte de a-l utiliza!

Vizualizați datele într-un mod cu totul nou

Microsoft Dynamics CRM permite urmărirea îndeaproape a realizarării obiectivelor operaționale și a target-urilor de vânzări alocate fiecărui agent.
Pentru evaluarea rezultatelor și luarea deciziilor în timp util, aplicația permite fixarea de obiective intermediare - lunare -trimestriale - anuale, urmărirea realizărilor avute de oamenii de vânzări, observarea din timp a pipeline-ului și a targetului de realizat și îmbunătățirea analizei procesului de vânzare.

Creați o relație cu clienții mai relevantă

Social media și informații despre piață
Rețelele de socializare și dispozitivele mobile au transformat așteptările clienților privind serviciile. Clienții se așteaptă să obțină servicii de calitate, personalizate – conform propriilor cerințe – pe web, pe rețelele de socializare, pe dispozitivele mobile și pe telefon.

Marketing eficient

Marketingul se schimbă mai rapid ca niciodată. Agenții de marketing trebuie să antreneze clienții prin modalități inovative pe noile canale de comunicare, pentru a furniza experiențe extraordinare, concomitent cu monitorizarea rezultatelor aferente investițiilor de marketing.
Funcționalitățile p

Managementul proceselor de business și al fluxurilor

Alerte și notificări
Creşteţi productivitatea cu fluxuri de lucru personalizate, la nivel de organizaţie sau la nivel de echipă. Atribuiţi în mod automat activităţi anumitor agenţi sau echipe. Construiți fluxuri complexe, ramificate, corespunzătoare celor mai detaliate cerințe ale afacerii. Automatizaţi aprobărilor pe mai multe nivele cu fluxuri de lucru predefinite.

Integrare cu Microsoft Outlook

Integrarea nativă dintre Microsoft Dynamics CRM și Microsoft Outlook oferă posibilitatea utilizatorilor de a avea aceeași interfață familiară și eficiență în managementul procesului de vânzare permițând utilizarea aplicației direct din interfața familiară a clientului de email. Principalele beneficii constau în adopția rapidă a soluției Microsoft Dynamics CRM, transformarea emailurilor în oportunități, sincronizarea informațiilor despre clienți și contacte în Dynamics CRM și Outlook, menținerea unei evidențe clare a emailurilor schimbate între oamenii de vânzări și clienți, și realizarea de notificări, alerte, programări în calendar, sincronizate cu Dynamics CRM.

DEMO

Solicitați un demo personalizat completând formularul alăturat și colegii noștri vă vor contacta în cel mai scurt timp!

 

TOP