×

 

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

JOBURI DISPONIBILE

Puteți să trimiteți CV-urile voastre pe adresa office[at]aleman.ro

Echipa noastra se mareste din nou. Prin urmare, cautam un coleg sau o colega care stie sa programeze si sa isi doreasca mai mult de atat, sa invete o solutie internationala de management al relatiilor cu clientii. Asta inseamna ca pe langa cunostintele de programare, ar trebui sa va doriti sa invatati procese de business, sa va doriti sa intelegeti ce vor utilizatorii si nu doar ce trebuie sa faca codul .Net dezvoltat.

Ce oferim?

  • O echipa in care legaturile intre oameni se stabilesc usor si rapid, iar distanta dintre voi si sefi este atata de mica, incat aproape nu exista.
  • Va invatam o solutie de business, care la nivel mondial este folosita de multi clienti si parteneri Microsoft, iar asta inseamna pentru voi o deschidere internationala
    un program flexibil, dupa perioada de training
  • Posibilitatea de a testa si de a invata tehnologii noi
  • Colegi de la care sa invatati

Ce cunostinte ar trebui sa aveti?

  • .NET framework (C#/.NET);
  • HTML, CSS, Javascript and JQuery;
  • un avantaj constituie si cunoasterea SQL Server si SSRS;
  • buna cunoastere a limbii engleze, iar cunoasterea altei limbii straine este un avantaj;
Cautam o colega / un coleg nou in echipa de suport tehnic, pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. Responsabilitatile constau in preluarea telefonica, email sau chat a cerintelor clientilor, trimiterea lor spre rezolvare si instiintarea clientilor despre modul de solutionare si furnizare a solutiilor.

Ce oferim?

  • Training gratuit pentru o solutie software internationala - Dynamics CRM, care la nivel mondial este folosita de multi clienti si parteneri Microsoft, iar asta inseamna pentru voi o deschidere internationala
  • Posibilitatea de promovare in roluri de consultant de business sau in echipa de vanzari
  • Mediul necesar pentru a testa si a invata tehnologii noi

Ce cunostinte ar trebui sa aveti?

  • Cunoasterea solutiei Microsoft Dynamics CRM nu este obligatorie, deoarece va vom oferi training in aceasta privinta, dar poate reprezenta un avantaj la angajare;
  • Limba engleza la nivel avansat;
  • Abilitati de relationare cu clientii;
  • Atitudine proactiva si dorinta reala de ajuta clientii
  • Microsoft Office (Word, Excel si PowerPoint) nivel mediu;
TOP