Home / Dynamics CRM / Dynamics 365 / Dynamics CRM: Oare mi-a citit emailul?

Dynamics CRM: Oare mi-a citit emailul?

Pe langa atingerea targeturilor si obtinerea bonusului, una dintre dorintele emaiDyn365oamenilor de vanzari este sa afle cat mai mult despre comportamentul clientilor sai. Noul modul – Relationship Insights – introdus in Dynamics 365 for Customer Engagement (CRM) la finalul anului 2016 in versiune Beta, permite celor ce trimit emailuri sa afle daca emailul a fost deschis de catre destinatar, daca atasamentul a fost descarcat, de pe ce sisteme de operare a fost vizualizat (ceea ce poate indica daca a fost citit doar de pe platforme mobile sau si de pe laptop) sau daca destinatarul a citit link-urile trimise in email.

Mai mult, in cazul in care dorim, putem sa setam comportamentul CRM-ului in cazul in care clientul nu ne-a raspuns la email, alegand sa ni se reaminteasca automat, peste un numar ales de zile, ca ar trebui sa contactam din nou clientul.

VreauSaIncercAceasta functionalitate este pusa la dispozitie gratuit tuturor celor care detin o licenta Dynamics 365 Online si Exchange Online recipactv_email(disponibila in Office 365.)

Daca doriti sa aflati mai multe, atunci ne puteti contacta pentru un demo gratuit!

 

Tweet about this on TwitterPrint this pageShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone
Top