×

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

GĂZDUIRE DYNAMICS CRM

Soluția găzduită pe serverele ASG oferă întreaga putere de business a Microsoft Dynamics CRM 2016, cu flexibilitatea și controlul dorite și fără un angajament contractual pe termen lung. Printr-o activare și instalare rapidă, cu perioadă minimă contractuală de o lună și minim un utilizator, soluția Dynamics CRM găzduită pe serverele noastre este perfectă pentru companii medii și mici, care vor să reducă costurile investiției și să aibă o predictibilitate clară a acestora.

De ce să vă găzduiți soluția Dynamics CRM la noi?

  • Costuri lunare scăzute și previzibile
  • Lipsa unui angajament contractual pe termen lung*
  • Minimizarea efortului inițial prin investiție redusă în licențe
  • Activare și instalare rapidă
  • Creșteți și descreșteți numărul de utilizatori în funcție de nevoi
  • Utilizați CRM-ul atât în browser, cât și în Microsoft Office Outlook
  • Accesibil de oriunde, prin conexiune la internet, chiar și prin VPN
  • Mentenanța sistemului inclusă
  • Licențiere asigurată, inclusiv a costurilor licenței de upgrade
  • Control complet al upgrade-ului
  • Eliberați din responsabilitățile echipei de IT
  • Securitate crescută
  • Disponibilitate asigurată (SLA) în proporție de 99.9%
  • Suport tehnic prin telefon, web și email
  • Acces la experții xCRM pentru extinderea funcționalităților și în alte departamente
  • Servicii incluse de back-up și recuperare date

*Contractul se incheie pentru minim o lună de zile, iar cererea de reziliere trebuie făcută cu 30 de zile în avans.

Doriți soluția Dynamics CRM găzduită pe servere Microsoft? Vă oferim Dynamics CRM Online!

Tarife

Licența Professional

Licența Professional este cea care oferă acces complet la toate funcționalitățile Dynamics CRM, inclusiv la resursele de administrare și configurare, precum și la modulele de Vânzări, Marketing și Service sau Fluxuri de lucru și procese de business. Pentru activarea soluției Dynamics CRM este nevoie de cel puțin o licență Professional.

Licența Basic

Licența Basic oferă acces la modulele de bază din CRM. Multe companii utilizează această licență pentru cei care nu sunt implicați în activitatea de vânzări sau în cea de marketing, dar doresc să utilizeze CRM-ul pentru rezolvarea reclamațiilor făcute de clienți, pentru acces la baza de date cu informațiile și istoricul acestora sau la modulele de raportare.

Licența Essential

Această licență poate fi utilizată atunci când soluția CRM conține soluții personalizate, custom, care extind functionalitățile soluției și în alte departamente.

Notă

Informațile prezentate în această pagină și pe acest website au un scop informativ și nu reprezintă o ofertă comercială fermă. Prețurile de mai sus pot suferi modificări, fără o anunțare prealabilă sau o modificare a lor pe website. Pentru detalii și oferte comerciale vă rugăm să ne contactați.

Citiți și:

TOP