×

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

Dynamics CRM 2016

Ce este Microsoft Dynamics CRM ?

  • HOSTING FARA GRIJI ?

  • PLATA LUNARA ?

  • UPGRADE INCLUS ?

Microsoft Dynamics CRM este soluția de business pentru managementul relațiilor cu clienții, care crește productivitatea oamenilor de vânzări și eficiența marketingului, prin instrumente de business intelligence, social media, standardizare de procese și familiaritatea utilizării.

CRM-ul poate reduce costurile, crește profitabilitate prin organizarea și automatizarea proceselor de business care sunt centrate pe satisfacția și fidelizarea clienților, de la procesele de vânzare până la cele de asistență client, post-vânzare.

Ce este un CRM?

Ce este un CRM si ce poate face pentru organizatia dumneavoastra?

O solutie CRM va poate ajuta sa organizati mai bine echipele de vanzari, sa realizati un forecast eficient si sa raspundeti la intrebarea: 

Cat voi vinde anul acesta?

Un CRM va poate ajuta sa reduceti costurile, sa cresteti profitabilitatea prin automatizarea si managementul proceselor din jurul clientului, care ii cresc satisfactia si care il determina sa cumpere mai mult. Soluțiile CRM susțin echipele de marketing și de asistență tehnică a clienților.

Eficiența în utilizare este atinsă și prin accesul în CRM cu ajutorul telefoanelor mobile. Compania noastră oferă asistență în utilizarea soluțiilor gratuite, dar vă poate oferi și plaftorme mobile performante, ușor de personalizat și de adaptat pentru utilizatorii CRM-ului dumneavoastră. Acestea se pot integra cu telefonul mobile, pentru apelarea directă a clienților, dar și cu instrumente de raportarea și social media. Sunteți interesați de soluții mobile?

De ce Microsoft Dynamics CRM?

Soluția CRM de la Microsoft se diferențiază de celălalte soluții de pe piață prin familiaritatea în utilizare, prin ușurința personalizării și a adaptabilității la procesele clienților. Dynamics CRM este soluția care se poate extinde pentru a acoperi și alte liniii de business, în afara celor de vânzări, marketing și relații cu clienții; resurse umane, achiziții sau management de proiect, Dynamics CRM poate acoperi cu succes nevoile acestor departamente.

Organizați eficient echipele de vânzări

Planificare și management
Obțineți un avantaj strategic prin analiză rapidă și în timp real a oportunităților de vânzări și a competiției.
Soluția Microsoft Dynamics CRM oferă echipei de vânzări posibilitatea de a administra și de a partaja rapid informații esențiale de vânzări, pe mai multe dispozitive, pe mai multe canale, departamente și locații. În plus vă ajută să creșteți productivitatea oamenilor și să realizați vânzări mai bine țintite și mai rapid.

Creșterea productivității

Clienți și oportunități
Creșteți gradul de utilizare și adopția aplicației printr-o nagivare intuitivă și orientată pe proces, care asistă utilizatorul pas cu pas.
Obtineți vizibilitate asupra datelor din trecut și a celor din viitor, planificate cu clienții sau rezultate în urma activităților de marketing. Utilizând integrarea nativă cu Microsoft Outlook, echipa de vânzări va fi familiarizată cu CRM, inainte de a-l utiliza!

Vizualizați datele într-un mod cu totul nou

Analize de vânzări
Microsoft Dynamics CRM 2016 permite urmărirea îndeaproape a realizarării obiectivelor operaționale și a target-urilor de vânzări alocate fiecărui agent.
Pentru evaluarea rezultatelor și luarea deciziilor în timp util, aplicația permite fixarea de obiective intermediare - lunare -trimestriale - anuale, urmărirea realizărilor avute de oamenii de vânzări, observarea din timp a pipeline-ului și a targetului de realizat și îmbunătățirea analizei procesului de vânzare.

Creați o relație cu clienții mai relevantă

Social media și informații despre piață
Rețelele de socializare și dispozitivele mobile au transformat așteptările clienților privind serviciile. Clienții se așteaptă să obțină servicii de calitate, personalizate – conform propriilor cerințe – pe web, pe rețelele de socializare, pe dispozitivele mobile și pe telefon.
Cu Microsoft Dynamics CRM, puteți fideliza clienții oferind servicii relevante, personalizate – oricând și prin orice canal de comunicare. Oferiți agenților dumneavoastră tot ce au nevoie pentru a furniza clienților servicii peste așteptări.

Marketing eficient

Marketingul se schimbă mai rapid ca niciodată. Agenții de marketing trebuie să antreneze clienții prin modalități inovative pe noile canale de comunicare, pentru a furniza experiențe extraordinare, concomitent cu monitorizarea rezultatelor aferente investițiilor de marketing.
Funcționalitățile pentru marketing includ: gestionarea campaniilor, gestionarea clienților potențiali, gestionarea resurselor de marketing și bugetare, marketing în mediile sociale, statistici și rapoarte de marketing.

Managementul proceselor de business și al fluxurilor

Alerte și notificări
Creşteţi productivitatea cu fluxuri de lucru personalizate, la nivel de organizaţie sau la nivel de echipă. Atribuiţi în mod automat activităţi anumitor agenţi sau echipe. Construiți fluxuri complexe, ramificate, corespunzătoare celor mai detaliate cerinte ale afacerii. Automatizaţi aprobărilor pe mai multe nivele cu fluxuri de lucru predefinite.

Integrare cu Microsoft Outlook

Integrarea nativă dintre Microsoft Dynamics CRM și Microsoft Outlook oferă posibilitatea utilizatorilor de a avea aceeași interfață familiară și eficiență în managementul procesului de vânzare permițând utilizarea aplicației direct din interfața familiară a clientului de email. Principalele beneficii constau în adopția rapidă a soluției Microsoft Dynamics CRM, transformarea emailurilor în oportunități, sincronizarea informațiilor despre clienți și contacte în Dynamics CRM și Outlook, menținerea unei evidențe clare a emailurilor schimbate între oamenii de vânzări și clienți, și realizarea de notificări, alerte, programări în calendar, sincronizate cu Dynamics CRM.

CONTACT

Sediul București

SPERANTA Center, Str. Anastasie Panu nr. 50, Etaj. 4, Sector 3, Bucuresti, 031166 Romania
Email: office@aleman.ro
Telefon: +40 31 425 38 35

Sediul Social

Str. Rennes, nr. 21, Etj 2 | Sibiu 55006, Romania
RO 17376795 | J32/789/2015

 

TOP