×

CUM SĂ OBȚINEȚI SUPORT TEHNIC

1 Cumpărați un pachet de suport
2 Obțineți datele de logare

Dacă nu reușiti, vă rugăm să ne contactacți pe adresa de email support@aleman.ro. Vă mulțumim!

ORELE DE SUPORT

LUNI-VINERI 9:00AM – 6:00PM
SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ – Doar contracte Enterprise

ASG My Company

guy

ASG My Company vă ajută să automatizați procesele interne și să vă conformați reglementărilor GDPR.

Management eficient

Soluțiile software sunt parte integrantă din viața unei companii a viitorului. Utilizând ASG My Company puteți automatiza fluxurile interne, reduce birocrația și documentele realizate, și puteți păstra toate informațiile într-un singur loc. Accesul utilizatorilor pe bază de roluri de securitate va permite să oferiți sau să restrângeți din funcționalități pentru fiecare angajat în parte.

Conform cu normele GDPR

ASG My Company respectă normele europene de acces și protecție a datelor cu caracter personal. Începând cu mai 2018, toate companiile din Uniunea Europeană trebuie să adopte acest pachet de reglementări, iar accesul la informațiile despre angajați și clienți trebuie clar monitorizat. Soluția noastră software este concepută pentru a respecta cele mai noi standarde de acces și protecție a datelor, ajutându-vă să vă concentrați asupra creșterii companiei și a profitabilității.

[ap_column_wrap]
[ap_column span="3"]

Angajațiicons8-Family-100

  • Evidența informațiilor generale de contact, despre contractul de muncă, date pașaport, schemă ierarhică, ultimul control medical etc.
  • Evidența autoturismelor utilizate, expirare ITP, CASCO, RCA sau Vignetă
  • Istoric participare training-uri
  • Posibilitate atașare documente personale ale angajatului
  • Roluri de securitate și aprobări în companie[/ap_column]

[ap_column span="3"]

RecrutareRecruit100

  • Realizarea unei baze de date cu potențialii angajați și job-urile la care au aplicat
  • Evidența interviurilor derulate
  • Istoric al comunicări cu candidații
  • Programarea interviurilor cu candidații sau managerii
  • Evaluarea abilităților hard sau soft ale fiecărui candidat
  • Posibilitatea de integrare cu site-ul web al companiei*[/ap_column]

[/ap_column_wrap]

[ap_column_wrap]
[ap_column span="3"]

Concediiicons8-Palm Tree-100

  • Realizarea evidenței centralizate a cererilor de concediu
  • Aprobare sau respingerea cererilor de către utilizatorii autorizați
  • Evidența tipului de zile de concediu luate de către fiecare angajat
  • Rapoarte personalizate pentru angajați și management
  • Export in document Word a cererii, care poate fi trimisă către HR sau  Contabilitate

[/ap_column]
[ap_column span="3"]

Pontajicons8-Schedule-100

  • Realizarea pontajului zilnic și a raportului lunar
  • Fiecare angajat poate semna pontajul prin intermediul tabletei sau telefonului, chiar și de la distanță, iar semnătura este salvată în aplicație pentru evidență
  • Aplicație mobilă gratuită
  • Rapoarte flexibile pentru ITM sau departamentul Financiar-Contabil*

[/ap_column]
[/ap_column_wrap]

[ap_column_wrap]
[ap_column span="3"]

ProiecteProject100

  • Crearea și urmărirea de proiecte interne sau pentru clienți
  • Atribuirea sarcinilor fiecărui membru din proiect
  • Raportarea timpului lucrat pentru fiecare activitate din proiect*
  • Evidenta costurilor aferente proiectului
  • Urmărire status proiect și încadrarea în data estimată de finalizare
  • Crearea echipelor de proiect și verificarea perioadelor de disponibilitate

[/ap_column]
[ap_column span="3"]

Deconturi și Cheltuieliicons8-Investment-100

  • Crearea de rapoarte de cheltuieli
  • Realizarea de deconturi de deplasări
  • Introducere cheltuieli în monede diferite
  • Sistem de aprobare/ respingere a cheltuielilor
  • Analiză lunară sau anuală pentru tipurile de cheltuieli, rapoarte la nivel de angajat
  • Export în formulare necesare pentru departamentul Financiar-Contabil*

[/ap_column]
[/ap_column_wrap]

[ap_column_wrap]
[ap_column span="3"]

Registruicons8-Dossier-100

  • Crearea de documente și acordarea unui număr de intrare/ieșire
  • Înregistrarea contractelor comerciale, de muncă, a cererilor sau a adeverințelor
  • Acces securizat la documente
  • Posibilitatea de atașare a documentelor sau a copiilor scanate pentru acces rapid in viitor

[/ap_column]
[ap_column span="3"]

Trainingicons8-Training-100

  • Managementul cursurilor și al organizării acestora
  • Managementul și invitarea al participanților,
  • Imprimare automată a contractele de training și a diplomelor
  • Păstrează evidența costurilor și a veniturilor realizate în urma cursurilor
  • Menținerea relației cu trainerii, participanții
  • Istoricul participării la cursuri, atât pentru angajați, cât și pentru clienți

[/ap_column]
[/ap_column_wrap]

 

 

  • Disponibil pe browser web, Microsoft Outlook, telefonul mobil sau tableta (iOS, Android, Windows Phone)
  • Acces controlat la datele angajaților, în funcție de rolurile de securitate
  • Nu necesită achiziționarea unei licențe pentru fiecare angajat, dar este recomandat pentru activarea notificărilor automate pe email

* Aceste funcționalități nu sunt incluse dar pot fi personalizate pentru fiecare client, cu costuri adiționale

TOP